Koulussa oli ympäristötiimin tempaus, jossa kuultiin bändejä ja oli kahvio ja kassien painanta. Ihan piristävää. Ja illalla mentiin Nellille kuvailemaan videoita ja kokkailemaan norman, liljan ja ilanan kaa. Tehtiin mm. raakajäätelöä banaanista ja cashew pähkinöistä ja suklaasta. nami. Katsottiin lopuksi elokuva Fightclub, jota suosittelen kaikille se oli loistava! jep jaa sitte
Saturday
Lauantaina mentii Sannalle pitkästä aikaa ja vietettiin ihana tyttöjen iltama ja siinä tanssittiin ja juteltiin. Yöllä vaihettiin kyllä paikkaa, kuvaaminen jäiki lyhyeen, ehkä iha hyvä vaa...
Sunday
| Pinjal oli värikäs aamu. Se heräski omaan nauruunsa: D |
| Mul ei ollu niin ihana.. |
Selvittiin kuitenki sunnuntaista. Vaikka oli tosi pitkä matka kotiin aamulla, niin pienten harhailujen ja kirosanojen jälkeen huomattiin, että on ihana keväinen sää ja muisteltiin iloisina viikonlopun seikkailuja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti