1. maaliskuuta 2012

Sluibailen..

Kyllä lunta vielä riittää...





Tänään oli viulutunti ja tultii Nellin kaa samal bussil. Käytii kirjastos ja lainasit muutamia levyjä: ) Käväistiin myös kahvilla pinjan ja nellin kanssa  cafe viivis. Huomenna meen kouluun ku tänään oli vähä kipee olo aamul. Aateltii kuvaa porvoo dokumenttii nellin kaa huomen vois laittaa sen tänne sit jos tulee hyvä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti