Huhu..nukuin ehkä neljä tuntii ja oon muutenki taaas vähä flunssane ja kasin aamu oli. Väsymykseen ja maanantai olooni auttoi Nellin kanssa kaupoissa pyöriminen. Kävin ekaa kertaa ruohojuures ja tykkäsin tosi paljon, isoin luomutuotekauppa missä oon ollu: D kannattaa,, kaikki on varmaa käyny siel jo, mut oon vähä tämmöne myöhäne. Jaa no en ostanu sielt ku jonku raakasuklaa kookospatukan( oli maukas, mutta kallis). Sit ostin kans Indiskasta ruskean kaulaliinan ku vanha alko olla vähä lörppö: ) Siellä oli kaulaliint SUURESSSA alessa ja loppu hinta huivilleni oli vain noin kolmisen euroa. Oli myös ihanaa huomata aurinkolasit myynnissä. Se on kevään merkki se!
 |
| Mun meikit jeejee!! |
 |
| Uudet ihonhoitopurkit Yves Rocherilta |
 |
| Nellin piirtämä kassi vuodelta -09. Me like it (Y) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti