26. helmikuuta 2012

Huomenna kouluun

Nyt on hiihtoloma loppu ja huomenna palaan taas koulupuuhiin. Tänään Linda oli meillä ja sain siltä sinkkuelämiä ja aijon nyt kattoo alusta loppuun kaikki, koska oon nähny vaan jaksoja sieltä täältä. tossä kuvia mun hienosta synttärilahjasta, jonka sain Yves rocherilta ( synttärit on vasta vika päivä maaliskuuta). Se on hoitava palasaippua, en oo vielä kokeillu, mutta joo. Ja sitten oli pakko laittaa myös kuva iha mielettömän hyvästä vartalovoiteesta, joka tekee ihosta silkin pehmeän eikä maksakkaan ku jotain 5-6 e. Ja lopuksi kuva mun uudesta lempi vaattesta, joka on käytössä joka päivä: ) 



Taikarasva<3


Nyt sinkkikseen: )....ja nukkumaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti