25. helmikuuta 2012

Elokuva arvostelu

Eli ajattelin kertoa vähän mielipiteitäni elokuvista, jotka olen lähi aikoina nähnyt

Pussikaljaelokuva****

Oli tosi tosi kesänen ja rento leffa, Mä tykkäsin ja voisin kattoo uudestaanki joskus. Ideana oli siis, että kolme miestä hengailee helsingissä yhden päivän ajan eikä tee oikeestaan mitään. Voin uskoa, että joidenkin mielestä vähän pitkäveteisiä keskusteluja ja tylsiä kohtauksia joissain kohti. Mua ne ei kuitenkaan haitannu.





Täydellä teholla yötä päivää**

Vauhdikas koko perheen komedia. Ei iskeny muhun, liikaa häsläystä ja leffassa ei ollu mitään ideaa. Sarah Jessica Parker ei sopinu mun mielestä tohon, koska musta se on vaan ja ainoastaan Carrie, ja hyvä siinä. Leffassa bisnesäiti on kiireinen ja pähkäilee kuinka jakaa aika perheelle ja työlle. Ei kannata katsoa missään olosuhteissa. Ainut plussa tuli joistain hyvistä vitseistä ja söpöstä poika lapsesta: )





Benjamin Buttonin ihmeellinen elämä****

Tämä oli hyvä leffa, koskettava, mutta hauska. Elokuva käsittelee aikaa ja kuolemaa. Ideana on, että Benjamin syntyy vanhana ja kuolee nuorena eli elää "väärässä järjestyksessä" Kannattaa katsoa, jotenkin avarsi taas kummasti. Välillä tuntui, että tunteellisuus meni vähän överiksi, mutta ei se paljoo häirinnyt.


Yhtenä päivänä*****

IHANA elokuva, en oo ikinä itkeny näin paljon leffassa. Rakkaustarina tytöstä ja pojasta, jotka etsivät rakkautta ja tekevät kaikenlaista kahden vuosikymmenen ajan. Ei ollut mitään huonoa elokuvassa kannattaa katsoa






Lopuksi vielä mainitsemisen arvoisia elokuvia. Elokuvia, joihin ei kyllästy koskaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti