14. huhtikuuta 2012

toipilas..








kääntäminen ei onnistunas mun uudet  mut täs mun uudet aurinkolasit



Täs on kuvii mun kännykäst. en oo nyt kameral ottanu varmaa viikkoon yhtää kuvii. Oon ollu nyt vatsataudis ja huhu et oliki rankkaa mut voiton puolella ollaan ja huomenna jo kuoroharkkoihin ja sit maanantain kouluu. Ei kannata sairastuu, mielummin pysytte vaa terveenä jos on mahollisuus valita: )

6. huhtikuuta 2012

My birthday



Tallink calling



















Viime lauantain oltii orkesterimatkal viros: ) oli hauskaa jee.  Ja käytii syömäs elevant nimises intialaises ravintola oli iaha sika hyvää ja edullistakin: )