| kääntäminen ei onnistunas mun uudet mut täs mun uudet aurinkolasit |
Täs on kuvii mun kännykäst. en oo nyt kameral ottanu varmaa viikkoon yhtää kuvii. Oon ollu nyt vatsataudis ja huhu et oliki rankkaa mut voiton puolella ollaan ja huomenna jo kuoroharkkoihin ja sit maanantain kouluu. Ei kannata sairastuu, mielummin pysytte vaa terveenä jos on mahollisuus valita: )
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti