| Just chilling ... |
| with my coolcat |
| En tiedä mitä tapahtuu |
| Huoneen uusi järkkä<3 |
Maanantain oli ihana aamu ku heräsin vasta ysiltä ja sain rauhassa juua teetä ja kuunnella musaa: ) Kissa oli tosi kuvauksellisella päälä ja se makas onnellisena kaikissa meijän talon aurinko länteissä: D koulu hurahi ja illalla Nelli tuli meille ja tehtiin kasvonaamiot haha! Huomenna en mene kouluun sillä jostain syystä olen taas flunssassa varmaa ku on uus koulu ja uudet kujeet ni tuli uudet bakteerit samalla, jotka vetää mut huonoon kuntoon joka välissä. Toivottavasti joskus paranen. No joo oon nii ilonen tosta keväästä että en haluu välittää muusta! Ja eka kerta ku käytin arskoi tänä vuon. Tuntu kyl tyhmält ku muute oli kauheet toppavaatteet päällä..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti