Just for now
7. maaliskuuta 2012
Jillailuu+Pinja
Kävin tänään sitten verikokeissa kun on ollu flunssaa kohta varmaa kuukaus. Huomenna palaan jo kouluun ja normi elämään. pinjan kanssa ollaan tässä kuunneltu hyvää musaa ja tehty hyvää pastaa. moi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti