10. maaliskuuta 2012

eat drink & love











sukat oli ainaki asialliset



Perjantaita vietettiin Normalla. Tunnelma kohillaan ja ruokaa riitti. Ostin myös uuden mavalan kysilakan iha pirtee: )

2 kommenttia: