Just for now
10. maaliskuuta 2012
eat drink & love
sukat oli ainaki asialliset
Perjantaita vietettiin Normalla. Tunnelma kohillaan ja ruokaa riitti. Ostin myös uuden mavalan kysilakan iha pirtee: )
2 kommenttia:
Anonyymi
11. maaliskuuta 2012 klo 4.08
nami toi pasta näyttää hyvältä :P
Vastaa
Poista
Vastaukset
Sofia
12. maaliskuuta 2012 klo 13.41
Sitä se oliki, söin varmaa viis annosta: D
Poista
Vastaukset
Vastaa
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
nami toi pasta näyttää hyvältä :P
VastaaPoistaSitä se oliki, söin varmaa viis annosta: D
Poista