29. maaliskuuta 2012

Kaukaa












Liljan pikkusiskon, lumis synttäreitä vieteltiin lauantaina. Lumi oli tehny ihania ruokia ja oli muutenki hauskaa!

Ylihuomenna on mun synttärit ja me mennää Viroon koulun oresteri matkalle ja tullaan su. Eli juhlat siirtyy--
Sain tänään uudet kengät ne on hienot vagabondit ja niissä on ihanat nahkaiset kengännauhat.( ei oo nyt kuvaa sry)

Tänään olin  myös Nellin kaa ja ostettiin paljon suklaata ja oli myös yksi kiusallinen kohtaaminen citymarketissa vanhan tuttavan kanssa. Se on jännä miten voi niin pitkän ajan jälkeen tunteet palata ja joku voi saada mut ihan sekasin ( huonolla tavalla (?) ) yhdessä sekunnissa.
No joo se on varmaa se ku ei oo pitkää aikaa tapahtunu mitää ni sit kaikki mitä tapahtuu tuntuu tosi isolta, eikä sit oo oikeesti mitää. Pitää vaa miettii et kaukaa kaikki on pientä niinku jodarok opettaa- - -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti