29. maaliskuuta 2012

got to move




Kyllä nyt kelpaa kävellä ja suunta kohti Tallinnaa.. En malttanu olla  laittamatta noita konkiä tänne jep.
No seuraavat kuvat tulleeki varmaa sieltä matkalta nyt nukkumaan öitä!

Huomasin et mul on korviksista toi monista enää yks toinen jäljellä..tylsää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti