Kyllä nyt kelpaa kävellä ja suunta kohti Tallinnaa.. En malttanu olla laittamatta noita konkiä tänne jep.
No seuraavat kuvat tulleeki varmaa sieltä matkalta nyt nukkumaan öitä!
Huomasin et mul on korviksista toi monista enää yks toinen jäljellä..tylsää
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti