25. maaliskuuta 2012

Flash mob & pancakes


Käytii Nellin kaa perjantain mun( lääkätikäynnin jälkee) picnicis patongeil ja sit osteltii kaikkee kivaa pientä Yves rocherilta ja käytiin myös morjestaa liljaa Kappahlis: )
Sitte piti kiiruhtaa helsinkii steissille laulamaan Emma Salokosken johdolla..

 oli iha jees mut oli nii kova melu, et lauluu ei iha kuulunu ehk tarpeeks...


















Norma sotki naamansa




Norma sotki paitansa

:(

uus paita yeah!



Illalla mentii Nellille tekee soijamaito suklaa pannareit ja paistettii vähä banaaneja kylkee. Tehtiin myös smoothiee avokaadolla ja banaanilla, kyllä maitti. Lopuks mentii viel bägää Nellin korjaamalla pallolla<3
Mul oli paljon video matskuu täst illast mut siin menis nii kaua lataa et ei pyge..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti