19. maaliskuuta 2012

jotain mukavaa









Käytii juuri nimisis reiveis ja bailattii koko yö..tai no nukuttii loppuvaihees kaikki semmoses patja jillihuonees. Selviydyttiin aamu seiskan bussii ja päästiin kamppiin, missä syötiin täytettyjä croissanteja ja kahvia ja tuoremehua. Sunnuntai meni netti-tv tä katsellessa ja nyt olen taas kipeä, mutta lähden tästää kohta kouluun silti. En enää suostu kipeyteen!
Tää tarkottaa siis sitä, että en voi tehdä mitään mukavaa, enkä varsinkaan valvoa yli ilta kahdeksaan, etten tule kipeäksi jatkossa. Hyvästi elämä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti