Just for now
15. maaliskuuta 2012
here there everywhere
Kävin Norman kaa kahvil cafe picnicis ja ostin ton mavalan. Mentii sit sittarin parkkihallii vähä harjottaa taitojamme: ) Jee huomen perjantai ja lauantain hipat<3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti