15. maaliskuuta 2012

here there everywhere





Kävin Norman kaa kahvil cafe picnicis ja ostin ton mavalan. Mentii sit sittarin parkkihallii vähä harjottaa taitojamme: ) Jee huomen perjantai ja lauantain hipat<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti