Just for now
15. maaliskuuta 2012
Hope you like jamming
Mä ja Linda tyytyväisinä
Semmone päivä oli eilen. JukkaPojan Yhdestä puusta- albumin julkkari keikka. Oli aivan mieletön, yks parhaista mis oon ollu. Ja aijon todellaki mennä kesällä uudestaa kattoo sitä jonnekki festareille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti