15. maaliskuuta 2012

Hope you like jamming






Mä ja Linda tyytyväisinä

Semmone päivä oli eilen. JukkaPojan Yhdestä puusta- albumin julkkari keikka. Oli aivan mieletön, yks parhaista mis oon ollu. Ja aijon todellaki mennä kesällä uudestaa kattoo sitä jonnekki festareille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti