I used to rule the world...
 |
| R.I.P<3 |
 |
| welcome! |
Tossa vähän kuvia aamuisesta bussimatkastani: ) Päivällä oli kyllä todella märkä keli, että kumppareistakin tuli vesi läpi. Illalla menin sitten ostamaan uudet ja piti hyvästellä vanhat ystävät( onha noi uudetki aika ihanat). Ja ostin myös lohdutukseksi rannekorun. Oon jotenki nyt ihastunu kultaasiin koruihin tai kullattuihin. Ennen en oikee piitannu muusta ku hopeisista. Nojoo siinä oli tärkeät infot tältä päivältä.
Ainii kuoro harkois tänää Emma Salokoski tuli käymää ku lauletaa sen sovittamaa Viva la vidaa<3
Nyt meen hakee safkaa ja kattoo ihollaa ( iholla- ohjelmaa) ihasama: D moi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti