13. marraskuuta 2011

Rentoo..

ihana viikonloppu taas takana tyttöjen kaa Porvoos. Pelailtii lautapelei ja jutskailtii.
 En oo nyt postannu muutamaa viikkoo ku ei oo tullu mitää kuvii otettuu ja pelkään ainja et kone kaatuu, mut nyt tä toimii hyvin :D

Tänään on isänpäivä ja annoin iskälle jonku fingerpori kirjan ja kuivattui hedelmii. Oon tulos kipeeks joten en mee huomen kouluu enkä viulutunnille enkä teoriaa ja yritän lepää et oon terve viel ennen koeviikkoo ja koeviikol..

Tää on joku vanha kuva parivuotta sitte kesäl otettu..laitoin sen koska haluun kesän ja mul on kylmä!!


 Maria Menan ihana biisi..en osannu laitttaa sillee siististi esille: (

 Sit ku otan taas kuvii ni tulee lisää postauksii. Ainaki ykkösristeilylt tulee; )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti