En oo nyt postannu muutamaa viikkoo ku ei oo tullu mitää kuvii otettuu ja pelkään ainja et kone kaatuu, mut nyt tä toimii hyvin :D
Tänään on isänpäivä ja annoin iskälle jonku fingerpori kirjan ja kuivattui hedelmii. Oon tulos kipeeks joten en mee huomen kouluu enkä viulutunnille enkä teoriaa ja yritän lepää et oon terve viel ennen koeviikkoo ja koeviikol..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti