En ollu tänäänkää koulussa. Yritin tehä kyl jotai läksyi ku koeviikko onki jo ensviikol..kivakiva. Yritin kans soittaa viuluu mut ei siit tullu mitää ku on nii heikko olo. Kattelin kans youtube videoita esim. Niko Kivelän stand-up keikkoja: D Sitte puhuin Lindan kaa piiiitkän puhelun seki on kipeen. Suunniteltii, et lukioiden jälkee lähetää kiertää ulkomait ja tekee musaa ja sit pidetää blogii sielt ja sit ku ollaa viis vuotta kierrelty nii tehää semmonen kirja meijän blogista ja sit voitetaa kaikkii palkintoi ja nii: ).. Ei mul oikee oo mitää sanottavaa kuha kertoilen tääsä päivääni..Mitäs muuta nii huomen ois bändimaraton Glorias, mut en tiiä kyl mä ainaki kouluu meen mut saas nähä jaksanko jäädä illaks stadii.
Pakko taas lisää vähä kesäst kuvaa.. noo ehkä tää talvi on iha kiva juttu pitää tottuu ideaan..
Viikonloppuna suunniteltii kavereitten kaa, että mentäs Norman mökille viettää pikku joului( aika aikanen aika pikkujouluille: D) jaa sit pelaailtas pelei ja juotas vähä glögii ja semmost kaikkee. Kyl mä toisaalt haluun talven ja joulun mut toisaalt en pidä kylmästä.. Nii ja sit lauantain ois stadis yhet pippalot mut kattoo meenkö ku lupailin vähä ittelleni, etten bilettäis ennen ykkösristeilyy, joka tulee jo muutes kohta (1.12) Nii no ei mul oikee muuta tänää pitäs sitä varmaa nukkumaa mennä jos huomenna meinaa kuudelta taas ylös ponkasta.
Ennen sitä kuitenki syön croissanttii ja rooibos teetä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti