Just for now
14. lokakuuta 2011
Viime kevät
Laitoin nyt vähä kuvii viime vuotisesta ameriikan matkasta: ) Käytiin äitin kaa viettää mm. kaverin synttäreit Lopez Islandil. Se sijaitsee Seattlen yläpuolel semmonen pieni saari. Ja sit käytii kans Seattles<3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti