14. lokakuuta 2011

Viime kevät














Laitoin nyt vähä kuvii viime vuotisesta ameriikan matkasta: ) Käytiin äitin kaa viettää mm. kaverin synttäreit Lopez Islandil. Se sijaitsee Seattlen yläpuolel semmonen pieni saari. Ja sit käytii kans Seattles<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti