Olipa kerran..
Terve! Tässä on eka postaus eilisestä mukavasta päivästä, jonka vietin Violetan kanssa niillä. Neulottiin katottii leffaa( villi tusina: D) soiteltii viului ja kitaraa ja lauleltii niitä näitä. Syötiin myös hyvin, eka tortilloi ja sit viel kaikkee pikkusälää. En tiiä osaanko tehä tän oikein, mut eka kerta on aina eka kerta...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti