25. helmikuuta 2012

Hiihtoloma!

On ollu viikon hiihtoloma ja aika tylsää kieltämättä. Alkuviikosta käytiin vanhojen jatkoilla ja pidettiin hauskaa, mut sitte sain vatsataudin ja siinä meni pari päivää. Aika rauhallinen oli loppu viikko ja ollaa kateltu leffoja ja käyty syömässä Liljan ja sen siskon kaa ei mitää erikoista oo tapahtunu. Ja tässä tosiaan pitkästä aikaa kirjottelen, koska kone tuli juuri muutama päivä sitten korjauksesta, joka kesti varmaan puol vuotta tai ainaki se tuntu siltä...Tossa vähän kuvia päivästä, jolloin kaikki meni huonosti ja me parannettiin oloamme pannarilla ja kynsien lakkauksella: ))



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti